AJANKOHTAISTA

Parkinsonyhdistyksen kevätretki 22.05.24

Anjalan Nuorisokeskukseen.

Klo 10 lähtö Kouvolasta (bussilla) Matkakeskuksen edestä.

Klo 10.30–12.00 (räätälöityä ohjelmaa, esim. tiimitehtäviä, jousiammuntaa, liikuntarajoitteisille soveltuvaa ohjelmaa. Sali varattu sateen varalle)

klo 12.15–13.30 noutopöytälounas ravintolassa

klo 13.30–15.00 omatoimista ohjelmaa, frisbeegolf, teollisuusmuseo, meiltä pihapelejä ja pari fatbikepyörää lainaksi.

klo 15.00-16.00 iltapäiväkahvit + maisemakahvilan piiras ravintolassa

klo 16.00 bussi lähtee kohti Kouvolaa

Retkelle osallistuu myös Etelä-Kymen Parkinson-yhdistyksen väkeä.

Ilmoittautuminen 03.05.24 mennessä Kaija Vesalalle:

kaija.vesala09(at)gmail.com tai puh.nro 040 515 9423

Jäsenmaksun maksaneille ja henkilökohtaiselle avustajalle, retki on ilmainen.

Ei jäsenille maksu 30€ alla maksutiedot.

Maksu tilille: FI19 5750 0120 2871 73

Viite ( muista mainita ): 25315

Kuntosalivuoro

Pohjois-Kymen Parkinson-yhdistys on varannut Porukkatalon kuntosaliin, 4. kerros, oman vuoron maanantaisin klo 16-17, ajalle 04.12.23-29.04.24. Yhdistys maksaa vuoromaksun.

Tervetuloa

Vertaistukiryhmä

POTILAIDEN VERTAISTUKIRYHMÄ alkaa keskiviikkona 10.1.2024 Porukkatalossa. Ohjaajana toimii psykoterapeutti Ann Minkkinen. Ryhmään otetaan 6-10 osallistujaa. Kokoontumiskertoja on 10 ja ne ovat keskiviikkoisin klo 13.00-14.30 seuraavasti: 10.1., 24.1., 7.2., 14.2., 28.2., 13.3., 27.3., 10.4., 24.4.. ja 8.5. Jos haluat jakaa omia kokemuksia sairauden tuomista haasteista, kuulla toisten samassa tilanteessa olevien kokemuksia ja löytää yhdessä tietä eteenpäin, ilmottaudu ihmeessä mukaan! Ilmottautumiset Vuokko Rämälle 15.12. mennessä, puh. 044 0996706.

Marrasharmaan keskeltä,

Vuokko

Keilat kaatuvat.

Keilat kaatuvat sivustolla https://www.keilat.fi/ tiedotetaan Parkinson yhdistysten järjestämistä menneistä ja tulevista keila kilpailuista.

Keilaukseen voi tulla tutustumaan tiistaisin klo 14-15.30. Minulle voi ilmoittaa tulosta etukäteen mieluiten tekstiviestillä. Keilahallilta saa tarvittavat varusteet. Pohjois-Kymen Parkinson-yhdistys on maksanut Kouvolan Kaupungi Perintö-, testamentti- ja lahjoitusrahastolta saamallaan avustuksella kolmen radan maksun syyskaudesta. Keilapallon vuokra sisältyy ratamaksuun. (Arki tarjous 16€/tunti klo.13-15). Keilauksessa käytettäviä jalkineita löytyy keilahallilta kahden euron kertamaksulla.

Kuusankosken keilahalli, Koski Bowling Kuusankoski löytyy osoitteesta Uimahallintie 10, 45700 Kouvola.

Etuoven kautta kuljetaan kierreportaita alimmaiseen kerrokseen. Liikuntarajoitteisten kulkeminen onnistuu takakautta.

Pohjois-Kymen Parkinson-yhdistyksen järjestämään/tukemaan toimintaan osallistujien toivotaan jatkossa liittyvän yhdistyksen jäseneksi. Jäsenmaksu on 25€ vuosi. https://pohjoiskymenparkinsonyhdistys.parkinson.fi/

Terveisin Merja

Parkinsonpotilaille sopimattomia lääkkeitä